Ankakusu35 Fatosahinibrahim27 mamayla daha çabuk atıyomuş kumu sanırım doğruluğu var mı biliyor musunuz?
Fatosahinibrahim27 Ankakusu35 bende mamadan kum oluşabilir die okumuştum biyazida anne sütünü sindiriyormus mamayi sindiremeyen mama minarelr bol die oluyormuş mamayi azalttım. Birde d vitamini kestiniz mu bizim dr kestirdi d vitamini genelde taş yaparmis
Ankakusu35 Fatosahinibrahim27 ben bugün aradım doktorunu hastanede değilmiş yarın görüşelim dedi bakalım ne dicek
Ankakusu35 Jelibonsmom taş kırma uygulandı taş vardı bizde bakalım 10 kasımda randevumuz d vitaminini kestirmedi doktorlar
Jelibonsmom Fatosahinibrahim27 çok sevindim geçmesine 🙏🏻🙏🏻🙏🏻Nasıl geçti acaba? Kaç aylıkken öğrendiniz? Ne kadar sürdü? Şu an kaç aylık
Fatosahinibrahim27 Jelibonsmom araştırma hastanesinde dr karışım ilaç hazırlattı 4 aylıkken kullandık 1 ay boyunca kontrolde azalmıştı sonraki ay tamamen bitmisti sukur
Fatosahinibrahim27 Jelibonsmom 5m ayında limonlu su iciriyordum ara ara birde yoğurdun suyu üst kısımda kalan suyu oluyor ya onu iciriyordum dr onermisti