yookkdahaneler ben hamileliğim öncesinde de lazer yaptırıyordum hamileliğim boyunca sadece 2 kere ağda yaptırdım ve doğumun üzerinden 6 ay geçti şimdi lazere gireceğim şunu demek istedim eğer öncesin de de lazer yaptırdıysanız zaten çok geç çıkıyor oda tek tük yani benim öyle oldu o yüzden 3 ay içersinde bir kere ağda yaptırsanız bile bir sıkıntı yaşamazsınız .