Kızlar doğumdan 3 ay sonra sonra lazere başladım ilk 2 seans çok iyiydi bayağı dökülme oldu ama sonraki seansta sanki dökülenler bile minik minik gelmeye başladı , ve batıklara hiç hiç etkisi olmadı . Buz lazere gidiyorum , sizce normal mi kuaföre sordum 4.seansta patlama bekleriz daha iyi sonuçlar gelir dedi ama inanamadım şahsen