Esra_Deva İş kazası bu. İşveren sorumlu olabilir. Kişisel koruyucu donanımı vermiş olması gerekirdi. Vermediyse işveren kusurlu. Verdiyse ve eşiniz kullanmadıysa eşiniz kusurlu maalesef. Ameliyat ile ilgili bilgim yok. Üstte kalsın. Geçmiş olsun 🌸
ikizinAnnesi bonjour_maman isyerini dava etse tazminat alir. Eger kusurlu isverense ben gozumu lensi cikarirken tirnagimla cizmistim bi damlayla iyilesmisti
Madam bonjour_maman hastane kayıtlarına iş kazası diye giriş yapılsın tek tavsiyem bu olmadıysada düzeltsinler
Elevka_96 bonjour_maman eşimde kaynak yaparken parça kaçmıştı gözüne aynı şekilde temizledi doktor hafif bi bulanıklık var ama lens veya lazer birşey önerilmedi bize baya bi süre de oldu sıkıntı yok suanda
bonjour_maman Elevka_96 peki şuan da net görüyor mu bize doktor ömür boyu kalıck dedi bulanık lazerle düzelir anca dedi oda göze bağlı dedi
Elevka_96 bonjour_maman göz bebeğindeydi ama oradaki siyah noktada değil çevredeki renkli kısımda uzun zaman oldu bizim ki bi ara hafif bulanık dedi eşim sorup tekrar yazarım şuan nasıl diye