Kızlar eşimin cuma gecesi gözünde hassasiyet batma oldu ertesi günde devam etti acile gttk göz doktoru olmadığı için anlamdlar ve göz doktoruna gitmmmzi önerdiler ve gttk doktor baktı gözüne ve iş yerinde metal parçalar kaçmış dedi temizleyip damla verdi ertesi gün tekrar Gttk başka bi doktor vardı tekrar baktı ve göz bebeğine denk gelmiş lke bırakmış ömür boyu süren gözde Bi bulanıklık Olucak dedi ve eşim zatn hafif bulanık görüyordu kontak lens takıldı çabuk iyileşmesi için 2 gün sonra gel çıkarıcağız ddi ve 3 ay sonra gel bakıcağız lazer olur mu diye çok büyük Bi hasar varsa olmaz dedi yoksa lazer Olucak sn dedi tabi istersen aranızda yaşayan var mı çevresinde gören duyan acba kendine kendine düzelmzmi lazer olan düzeliyor mu cvplarnızı bekliyorum kızlar arada kaldık