Betyblue canim benimde kizim 2 aylikken o sekildeydi .Uyumuyordu .Besigine koydugum gibi uyanuyordu.Surekli mememdeydi.Artik emzirme yasitiginda geceleri onu emzirirken bende oturarak uyuyordum ta ki 2 ay dolana kadar .Sonra yuz üstu yatirma yontemini denedim.Dolayisiyla elini oynatamadigi icin uyku süreleri uzadi.Sonra duzene girdi.Simdi 3 aylik olduk cok sukur geceleri de gunduzleri de duzeldi canim.Sende yuz ustu yatirmayi deneyebilirsin.Az kalmis biraz daha sabret.Su an hala kendini anne karninda hissediyor cunku