Benim bebeğim de 2 aylık fon makinesi sesi acıyorum uyuyor kapatıyorum hemen geri uyanıyor artık Cidden bazen tükeniyor insan kendisi de yoruluyor bu şekilde ,kundak asla yaptırmıyor , dışarda bebek arabasında saatlerce uyuyor eve gelince asla ben perdeleri kapattım karanlık sessiz bir ortam yarattım geçen gün çok güzel uyudu ışık olunca cidden uyuyamıyor