Asel2019 bu konuyla ilgili her yerde düşüncemi belirtiyorum kusura bakmayın biraz uzun olacak belki ama aklınız da bulunsun bu durum da biz yaptırdık bin pişman olduk 1 ay boyunca bebeğim ishal oldu güya bin de bir görünen yan etki bizde görülmüş ama kanlı ishal mı desen kusmamı desen yüzünde döküntü mü desen hepsi oldu ve 2 dozu yaptırmadım doktora kalsa yaptırmam gerekiyordu ben de mantığı yok dedim zaten p virüsü kaptığında da bunlar olacak peki ben ne diye kendi paramla çocuğumu hasta edeyim ki dedim neyse geçti gitti ama benim artık sağlık bakanlığının dışında yapılan aşılara karşı inancım bitti ben menenjitide yaptırmıycam çünkü güvenmiyorum ama yapıp hiç sıkıntı yaşamayan insan da çok yaşayan insan da siz bunu kendiniz düşünüp son kararı verin ama iki ihtimalde aklınız da bulundun