Benim bebeğim 4 buçuk aylık 6 kilo ben 4 numara bez kullanıyorum 3 numara sıktı lastik izi yaptı ve hep taşırdı bende 4 numaraya geçtim bence şuan gayet rahat lastik izi onun canını sıkar diye düşünüyorum paketlerin üstündeki numaralar zaten uymuyo 7-18 kilo yazıyor 4 numaraya bence 10 15 18 kilolu bi bebek 4 numara kullanamaz bebeğin rahatlığı önemli