Nzl_hilal evet eşim doktor zaten. Buraya yazılan her meslek grubundan insanın olduğu yerdeki konuşmaları da bu kadar ciddiye almak. Kadın sohbeti yapmak, ki tanımadığın sosyo-ekonomik durumunu bilmediğin, bilgi birikimini bilmediğin insanlarla sadece fikir alışverişinde bulunmayı ben senin kadar ciddiye almıyorum. İkimizin yazdıklarına ve üslubuna bakarsan kimin saygız olduğunu görürsün. Sevgiler