deniz_063 evet taktırdım pazartesi günü sağlık ocağında. Bana da 3 ay ara ara lekelenme olabilir dediler adet ağrısı gibi ağrı olabilir olursa parol içebilirsin dediler ilk gün biraz ağrı oldu başka olmadı. Takılırken de hiç korktuğum kadar zor değilmiş 5 dakikada bitti. İlk doğumumdan sonra da sağlık ocağında istersen gel burada takalım dediler ama benim ilk doğumum çok zor geçmişti o yüzden cesaret edememiştim taktırmaya ama ikinci doğumum biraz daha kolay oldu birde iki çocuktan sonra artık taktırmak istedim. 10 yıllık koruyuculuğu varmış inşallah bir sıkıntı olmaz 🙏😊