ikiPrensesAnnesi20 bende sağlık ocağına güvenemiyordum aslında nekadar hijyeniktir yada aletler ne kadar dezenfektedir korkmuştum hastaneye gitmek istiyordum ama randevu bulamadım mecbur sağlık ocağına gittim ama neyse ki korktuğum gibi degildi ağrısız acısız 5 dakikada bitti inşallah sorunsuz şekilde devam eder 🙏🙂