Daenerys birkizbirerkekannesii benim oğlumunki de dar. Doktor idare eder dedi bize aciliyeti yok dedi.Zaten sıyırarak temizlemek çok yanlışmış. Biz 6 aylıkken gittik çok geç kalmışsınız artık 5-6 yaşı bekleyin dedi doktor.
Daenerys birkizbirerkekannesii idrar yolu enfeksiyonu geçirmiş yukarıdaki annenin bebeği. Sizinki de illa o yüzden ağrıyordur diye bişey yok. Bizimki mesela gazdan çok ağlıyordu göbek fıtığı vardı. Sünneti o yüzden de erteledik
birkizbirerkekannesii Daenerys benim oğlumunda gaz sancısı çok vardı ama doktor bi damla verdi hafifledi bayağı
Sumeyye068 birkizbirerkekannesii işte bilemiyor ki insan . Belki ondansa çocuk da rahatlar . Tavsiyem doktorla görüşmenizdir
Fundakg En iyisi sünnet yaptırmak biz 10 günlüktü sünnet yaptırdık göbek bağı ile birlikte iyileşti gitti