Mamaanne neden bekliyorsun ki? Eğer ihtiyaç duyuyorsan git, gidemiyorsan da online randevu alabilirsin. Hiwell diye bi uygulama var veya doktorsitesi gibi sitelerden online görüşme yapabiliyorsun. Desteğe ihtiyaç duyabilir her insan çok normal. İçinde negatif enerji bırakma önce kendini sonra bebeğini düşün. Üzülme güzel anne yıpratma kendini, çok zor zamanlardayız benim bebeğim de üç buçuk aylık ben de zaman zaman ihtiyaç duyuyorum. Birkaç arkadaşım rahatlatıyor kalbimi sağolsunlar. Sen de bu desteği bir profesyonelden alabilirsin ❤️