Mamaanne lohusa sendromunuz hala gecmemis bazen uzun surdugu oluyormus kendinize ne iyi gelecek diye dusunun ailenizin yanina gecebilirsiniz ozellikle tek kalmamaya ozen gosterin, bende ilk dogduktan 15 gun sonra yasamaya baslamistim aglamalar ozgurlugumun bitmesine uzuluyodum ailem cok uzaktaydi bir anda karar verdim 15 gunluk bebegimle ucakla ailemin ynina gittim 1 ay orada kalmistim ve gercekten gecmisti kendime gelmistim.