Pek yazmam normalde ama yaşadığım için paylaşmak istedim.21 şubatta regl olmuştum.mart 21 de olmam gerekiyordu ama olmadı,4 kes test yaptım negatif çıktı.12 Nisan da çok şükür sonunda regl oldum hala da olmaktayım 😇😌🙃🤔🤗nomalde hiç yaşamadığım bir şey ilk kes böyle bir gecikme yaşadım.mevsim geçişlerine bağlıyorum 🙃