Merhaba kızlar benim adetim 1 gün gecikti ama normalde benim yüzümde sivilce hiç çıkmazdı sadece adet olacağım zaman çıkardı 3 gün önce çıktı ve adet olacağım zaman çok sık tuvalete giderdim yine öyle oldu adet belirtilerim var ama olmadım acaba hamile olabilir miyim kaç gün gecikmesi gerekli en fazla internetten baktım 7 gün diyor aşırı korkuyorum hamile olmaktan dünden beri uykularım kaçtı resmen bilgisi olan varsa lütfen içimi rahatlatsın