_Ozgum6658_ kaganege bizim ev derecesi de öyle tığ değeri biraz yüksek içine birşey giydirmiyorum ama tulum giydiği gün uyumuyor sırtı buz gibi terli oluyor usumedigini nasıl anlarım üşüyor mu terleyip soğuyor mu şimdi tulumsuz uyuyor ama üstünü açıyor
aasyaamomm yorumlarda tog değerli uyku tulumu yazmış herkes o nasıl olur bilemiyorum ama😅 ben bimde satılan uyku tulumundan almıştım kızım aylardır onunla yatiyo çok şükür hiç hasta olmadı asla ustunde battaniye yorgan filan da durdurmaz
Asliturgut aasyaamomm kumas kalinligi ve ev sicakligina gore tog degeri oluyor genelde 23-34 derece evlere 1.0 tog oneriliyo icine bi zibin giydir bitti gitti 😂😂😂
ayazasaf Eylukikraninannesi doğduğundan beri asla örtmez üzerini odası kışın 24 dereceydi ince uyku tulumu giydiryordum. Şu anda 24 derece pijamasının üstüne penye bi tulum giydiriyorum örtmediği için. En derin uykusunda bilr olsa üzerine müslin bile örtmeye kalkışınca fark ediyor
Nimetdogann Eylukikraninannesi çocuklar okula gidene kadar giydireceğim tek şey uyku tulumudur nettt. 2,5 yaşında oğlum geçen kendi kendine uyuyakalmış bende uykusuna bölmeyim diye öyle yatırdım üstünü örttüm defalarca kalkıp üstünü örtmeme rağmen hep açtı şansımıza gece de soğuktu sabah hasta uyandı kısacası uyku tulumu hayat kurtarır
minikbabyy _Ozgum6658_ valla doğalgazı en düşükte yakıyorum evim çok korunaklı. Uyuyanın üstüne kar yağar derler büyükler ya ondan bi tırsıyorum üşür diye 😂
Eylulunannesiiii Eylukikraninannesi benim bebeğimde aynı şekilde. Uyku tulumunda bulduk çareyi çook kurtarıcı deneyin
birannebirogul21 Eylukikraninannesi uyku tulumu der susarım benim oğlum 15 aylık üzerini asla ortturmuyodu kış girerken uyku tulumu aldık ve aşırı memnunum 1.5 tog 2.5 tog kalınlıkları var araştır internetten bak evinin sıcaklığına göre almanı tavsiye ederim .
birannebirogul21 Eylukikraninannesi ayrıca ne kadar büyük alırsan o kadar iyi yorgan gibi oluyor ben 1 yaşında oğluma 3 yaş almıştım keşke 5 falan alsaydim diyorum elini ayağını kapatıyor çünkü