Eylukikraninannesi Fikiiirrr 🥲 bebeğim 9 aylık kendi yatağında da yatsa bizimle de uyusa tekmeleyerek üstünü açıyor ne yapabilirim, üşütüp defalarca hasta oluyoor 🥲🥺
Eylul-sena-33 Eylukikraninannesi merhaba uyku tulumu denedinizmi acaba çok işe yaradığını duydum ayrıca isminiz çok hoşuma gitti bende kızımın adını eylül ikra koyacaktım eylül sena oldu ama 🥰
minikbabyy Eylukikraninannesi benim bebiş 2 aylık olmasına rağmen deli gibi tekmeleyip üstünü açıyo 😂 bende iki kat giydiriyorum ve evin sıcaklığı 25 derece örgü battaniyelerden örtüyorum açsada üşümüyo(yani bence😇)
Eylukikraninannesi Eylul-sena-33 terliyor bu kez de bir türlü birseyleri dengeye koyamıyoruz ince giydiriyoruz bu defa üstünü tekmeliyor . Teşekkür ederiiiim ayrıca 💖
_Ozgum6658_ minikbabyy bebeği pisirmeyin sonra 😂😂 25 derece bebekler için çok sıcak bence 23-24 ideal sıcaklık
ezogelinn Eylukikraninannesi 20 aylik kizimda öyle düz yatıyorum ters tarafta buluyorum o derece ben çareyi uyku tulumunda buldum
Alparslanmomss Eylukikraninannesi canım tog değerine göre uyku tulumu al inanır mısın yenidoğan olduğu günden beri asla battaniye yorgan felan kullanmadım hem daha güvenli hem de hasta olmasını engelliyor sadece tavsiyem büyük al ben 3-6 aylık almıştım şimdi 3 aylık oldu artık olmuyor yenisini alıcam inan bana uyku tulumu hayat kurtarır hem onu giydiğinde uykuya geçeçeğini anlar
kitapkurdubebeninanasi Eylukikraninannesi uyku tulumu icine ince giydirebilirsiniz. Hasta olmamasi icin de bagisikligini güçlendirin bence. sürekli hasta olmasi güçlü bir bağışıklığı olmadigi anlamina gelir
yaprak_34 Eylukikraninannesi uyku tulumu denediniz mi .Kızım 4 aylıkken giymeye başladı şimdi 10 aylık ,yok böyle bir rahatlık
kaganege Eylukikraninannesi Uyku tulumu kullanmalısınız,evinizin sıcaklığına uygun tog değerinde kullanırsanız eminim çok memnun kalacaksınız,biz lcw 1.6 tog kullanıyoruz ev sıcaklığı 20/24 derece ideal geliyor.
_Ozgum6658_ kaganege bizim ev derecesi de öyle tığ değeri biraz yüksek içine birşey giydirmiyorum ama tulum giydiği gün uyumuyor sırtı buz gibi terli oluyor usumedigini nasıl anlarım üşüyor mu terleyip soğuyor mu şimdi tulumsuz uyuyor ama üstünü açıyor
Eylukikraninannesi sarmaliklahana sormayın başım çok dertte 🤷♀️🤷♀️🤷♀️🤷♀️ Tulumlardan bulacağız sanırım faydayı
sarmaliklahana Eylukikraninannesi arada tulum da giydiriyorum bende. Yoksa alt üst oluyor ama kalın oluyor yani
Melzey12 Eylukikraninannesi uyku tulumu tek çare. Kızımı çok zor alıştırdım ben ama şükür artık kullanıyoruz. Koca bir kışı tulumla savaşarak geçirdi ağladı uyumadı falan bahar geldi çocuk tuluma alıştı. Kurtuldum o dertten artık. Sen de alıştır annesi üşümesin 🥰
minikbabyy _Ozgum6658_ valla doğalgazı en düşükte yakıyorum evim çok korunaklı. Uyuyanın üstüne kar yağar derler büyükler ya ondan bi tırsıyorum üşür diye 😂