Sevilayy_1 Maryyy biberonu tamamen değiştirseniz avent biberonu ile içmiyor oğlum lansinoh aldım gayet iyi içiyor
NaimeYilmaz Bizimde o aylarda oldu ama ben istemeyince vermiyordum. Kilo alımını da çok etkilememişti yememesine rağmen.
Elifsrn Benim de bebeğim 3 buçuk aylık erkek 2 haftadır zor yediriyorum mamasını eliyle sürekli ittiriyor ağlıyor ben de ayakta pışpışla yediriyorum avent tek deliklşi biberon acaba benimde mi biberon değiştirmem lazım ne tavsiye edersiniz
Maryyy Elifsrn degistirin aventte 3 aylikken 3 no kullaniliyomus tek delik cok zorluyo cocugu ama bizde o da ise yaramadi. Ya 2 nomu almak gerek onada emin degilim 3 no cok akitiyo cunku ama 1no artiik olmuyo ondan. Eminim
Farahzeynep Maryyy benim kızım da mamayı ilk yaptığımda içmiyor biraz soğuyunca içiyor ya da mama içerken kafasını çeviriyor. Sıcaktan kaynaklı diye düşündüm. 3 aylık bizimki de. Artık iyice acıktığında veriyorum, ısrar etmiyorum
Maryyy Az once bisey denedim. Uc delikli sert uclu sulukla sut verdim icti🙄 mamayi icmeyen kizim suyu istahla iciyodu cunku bide suluga koyayim bakayim dedim. Icti ne alaka ya🤔
Byzgl_2019 Maryyy o biberon ucunu istemiyo artık demekki avent zor bi biberon bende ilk zamanlar doğduğunda onu kullanıyordm içmekten zorlanıyodu sonra wee marka süt sağma makinem vardı onun biberonuyla vermeyi denedim çok güzel kana kana içti bence wee biberonu dene
Ozgenur45 Maryyy canım tam 3 buçuk aylıkken benim bebeğimde öyleydi ne yaptıysam içmedi son çare mama yı değiştirdim çok şükür içiyo şu an mamanın tadından bıkmış olabilir
Lavanta Şu iki üç uçlu meselesini ben de bi doktora sorayım diyorum bizimki bugün daha iyi, o içmediği günler aynı zamanda çok huysuz acaba atakta falan mı öyle yapıyor bilemedim hep öyle devam ederse ben de bi şeyler yapıcam biberon değişikliği falan
Cerenhelin Maryyy öncelikle sakin olun. Bulunduğunuz aylarda çoğu bebek de olan bi durum kimi buna besin reddi kimi meme reddi biberon reddi vs diyor. 2-3 ay arası dönemde bebeklerde hiçbirşey yememe isteği oluyor sebebini bende bilmiyorum. Benim kızım da o dönemde mememde çığlıklar atardı emmeyi bıraktı çok denedim ama tekrar aldıramadım. O dönem biberonu da almadı. Çok acıktığında bile 20-30 cc ötesine geçmiyor bu böyle 1 hafta 10 gün sürdü sonra yavaşça düzeldi en azından biberonu tekrar içmeye başladı sabırlı olun 🍀
Maryyy Cerenhelin 10 gunu gecti ilk cocugumda hic boyle bisi hatirlamiyorum. O yuzden saskinim anlam veremiyorum
Cerenhelin Maryyy değişiyor sanırım ya ben de böyle yapmışım annemin deyimiyle fakat kız kardeşim de olmamış 🤔
NaimeYilmaz Maryyy Baya yemiyordu. Kaşıkla, gazı olmasına rağmen pipetle sundum. Kilosu normaldi bence. Boya gitmişti daha çok. Mama veya biberon tercihimi değiştirmedim geçici gördüğüm için.