2 buçuk aylık kızım bizde de var 5 dk sürmezdi bitirmesi luk luk içerdi, şu an aynı mama her şey aynı , ağzını da yummuyor tok desemçünkü tok olunca sımsıkı kapatıyor her zaman , şu an sizin dediğiniz gibi ağlaya ağlaya içiyor aç olduğunu anlıyorum çünkü ağzını kapatmıyor ağız açık ağlama kavga dövüş içmesi gerekeni yarım saatte zor bitiriyoruz. İştahsızlık gibi de değil çünkü o zaman örneğin yarısını falan hızlıca içip ağzını kapatırdı.ben de bilemedim meme reddi olduğu gibi mama reddi de mi oluyo , ben de ayakta falan veriyorum oyunla benim avent tek delikti , doktora kontrolde sorucam ben de biberon mu değişmeli nedir değişmezse tabi durum çünkü bir iki haftadır var bazı günler şiddetleniyor. Mamayı sevdiğine de eminin çünkü geceleri uyku haliyle hızlıca bitiriyor istediğinde