Senemsedat133 2 çocuğum ikisinde de hiçbir zaman acmamazlik yapmadım nedense televizyon kapalı olunca ben bı tuhaf oluyorum 😂 hiçte bakmadılar. Şuan kızım 4 oğlum 2 yaşında Kukuli , ayıcık bombom , ibi ve twerli wols mu ne adını yazamadım ama bilen anneler vardır bunlar başlayınca oturur izlerler onun haricinde dibinden ayrılmazlar 😂