8 ay biraz erken ama , ben çokta kötü gözle bakmıyorum çizggifilmlere , kısıtlı bir sekilde faydalı olacak şeyleri izlettim bu zaman kadar oğlumun da ilgisi vardi tabiki dediğiniz gibi yemek vs yaparken benim içinde iyi oluyordu. Renkler , sayılar , harfler , şekiller gibi hepsini öğrendi su an, her hangi bir bağımlılığı da yok.
Dediğim gibi 8 aylik biraz erken bence , izletip izletmemekte tercih meselesi .