Gyed merak etmeyin geçici bir durum siz ısrarla emzirmeye devam edin. benimm oğlumda 3 ayına girince öyle yapıyordu memeyi almıyor ağlıyordu bende uyku aralarında emdirmeye devam ettim ve şuan 3 ay 20 günlük şimdi daha iyi artık uyanıkkende memeyi alıyor ağlamıyor eskisi gibi yani geçici bir durum az sabır 😊