MUGUL Mavis72 sütün yetmiyor diyenlere canımı sıkmayın daha fazla😤! Diyip defetmeni öneririm... kulağa zayıf gelmiyor ama meme+mama kullanmış biri olarak mamanında bi zararını görmedim. He son olarak emin ol tombiş olsaydıda obez şişko diyip canını sıkanlar olacaktı 😅 bitmiyorlar maalesef
Zeynep2019 Mavis72 bence kilosu çok normal bu aylarda bebekler az kilo alıyorlar oğlum şimdi 6 ay 20 gün bugün doktor kontrolümüz var bizde bakalım kaç olmuşuz
Ebruyldrm Benim kizim 2 ay 4 gunluk 2500 le dogdu suanki kilosu 3 900 sizce nasil..hemm meme hem mama die gidioruz.
biryavuzkusu Mavis72 benim bebeğimde 3. Ayda 5800 dü. 2. Aydan 3. Aya 60 gr almıştı iki doktora gittim ikiside mama ver demedi ben teklif ettim. Bir kere emzir bir kere mama ver dediler. Ondan önce sadece gece yatarken veriyordum. Çok üzülmüştüm kilo almayınca çocuğu aç bıraktım diye. Sonra mamayı arttırdım ve bu duruma alıştım. 7 aylık kontrolünde 8 kiloydu. Kilolu bebek değil normal. Doktor önemli olan boyu kilo alınabilir ama boy değişmez demişti. O yüzden canınızı sıkmayın. Ek gıdaya geçince iyice toparlıyor. Allah yardımcınız olsun etraftan gelen tepkilere alışmak zor oluyor mama verirken.
Eylul2018 Mavis72 mamayı fazlalaştır o dönemlerde 1 kilo veya 1 den fazla alması lazım. Sütün yetmeyebilir bu gayet normal bişey mama vermeme gibi bi duruma şakın girme bebeğin sağlığı önemli sonuçta
Mirayinannesi Minikprensannesi o ne aşısı bız verem asısını 2 bucuk aylık yaptırdık o da cok hasta etti kızımı rota yaptırdınızmı sız
Mirayinannesi Minikprensannesi menenjıt ne zaman yapılıyo oda özelmı ası oluyo bırde rotanın ıkıncı dozu ne zaman yapılıyor bız ılkını yaptırdık
Asafemir 3 aylık 2.900 doğdu ve 5.500 olmuş oğlum bana göre az ama orda sınırda gidiliyo sorun yok dedi ebe
Busra5009 Mirayinannesi benim kızım da 2375 gram doğdu. İdrar yolu enfeksiyonunu nasıl anladınız da test yaptırdınız acaba?
Busra5009 Mirayinannesi peki idrar yolu enfeksiyonu testini doktor mu yapalım dedi? Ben belirtisi kilo alamama hariç başka belirti var mıydı ateş aşırı huzursuzluk vs gibi
Mavis72 Nihankuzey vitamin kullanıyorum yaklaşık bir aydır, kahvaltıda hergün 2 yumurta yiyorum daha ne yapabilirim bilmiyorum, ama yağlı süte ulaşması için bir göğsü üst üste vermeye yeni başladım umarım işe yarar. Teşekkür ederim önerileriniz için 🥰
asbek Biz de 3.5 aylığız 3. Ayda 450 gram almıştık ve şuan biz de meme reddi yaşıyoruz ne zaman geçecek bu durum bilmiyorum yatarak ayakta yürüyerek emziriyorım
Mirayinannesi Busra5009 kızım kolık bebek zaten sureklı aglıyodu aglamasından anlamadık ıkı dr gıttık bırı sıcaktan dedı dıgerı dırek ıdrar ıstedı ıdrarda lokasıt oranı cok fazla cıktı ve enfensıyon 1 aylıkkende olmustu o yuzden tekrarladıgı ıcın yatıs yapıldı belırtılerı ates kusma huzursuzluk ve ıstahsızlık ama bızde sadece istahsızlık vardı doktor lar kucuk bebeklerde dırek ıdrar ıstıyolar ben o kadar cok ıdrar verdımkı bebegım ıcın anlatamam
Busra5009 Mirayinannesi ben de her ay doktora kontrole gidiyorum hiç bir kez olsun yapmadılar istemediler. Bu kez gittiğimde ben isteyeyim
Yusufyigit-1 Mavis72 aa kuzum bire bir aynıyız valla. Benim bebeğim de dün tam 3 aylık oldu. 3.287 gram doğdu sonra zayıfladı 3 kiloya düştü. Geçen 2 ay 1 kilo alarak gidiyordu ama nolduysa bu ay 500 gram almış 5.700 olmuş. Benimki de erkek ama benimki mama yiyor fazla emmiyor(sütüm çok değil) hemşire normal dedi ama bana az geldi açıkçası🥺
Gyed Yusufyigit-1 bizde 3 ayligiz 6 kg bana da az geliyor meme reddi miz var biberon almıyor mamayı kaşıkla zor veriyorum
Mavis72 Yusufyigit-1 benimde sütüm çok değil ama mamada vermek istemiyorum pek. Çok zayıf değiller ama doğum kilosuna göre biraz daha fazla olmalıydı. Sütümü içerken 5 saniyede bir bırakıp bırakıp emiyor neden acaba