Bebek17 Edamihrannn teşekkür ederim uzun uzun yazmışsınız. Bende owlinin uyku grusunu kullaniyodm 4 aylık olduğun beri. Sıkıntı yoktu 2-3 gündür bu şekilde yapmaya başladı bende sicakladigini düşündüm
Bebek17 abdullahinannesi1 bende zıbın üzerine pijama takımı ile yatiricm böyle daha rahat sanki inşaallah usutmeyiz😊