Bizim klima 23 dereceye ayarlı, atlet body üstüne pijama takımı giydiriyorum. Kış aylarında atlet- uzun kollu çıtçıtlı body ve pijama takımı giydirmiştim çok fazla terliyordu. Çorap konusunda da yine kışın lastiklerini kestiğim bi çorabı giydiriyordum sıkmasın diye, şimdi iki haftadır çorap giydirmiyorum. Üstüne kalın pamuklu bir örtü örtüyorum veya ince olan triko örtülerden. Fazla kalın giydirmek uykuya engel olur kendinden bir kat kalın giydir demişti çocuk doktoru.