Eniz1907 3 ana öğün yapıyoruz kahvalti öğlen akşam. Ara öğün meyve veya kuru üzüm vs yiyor. Süt ve yumurtaya alerjimiz olduğu için cok fazla bisey veremiyorum ona göre ayarlıyorum. Gün içinde oyuncaklariyla falan oynuyoruz bazen şarkı açıp dans ediyoruz. 17 aylikken emmeyi bıraktı alerji mamasi kullanıyoruz 🙂