Eniz1907 ben bugun pınar cocuk sütünden verdim cok sevdi,ama her zaman vermem sanırım..gündüz uyanınca emiyor aksam yatmadan maması var..uemek aşırı seçiyor çoğu şeyi yemiyor telefon bile açsan yemez o derece..kitap okumayı,eşleştirme yapmayı,boya kalemleriyle bişiler çizmeyi ,hamur oynamayı cok seviyor ve bol bol parka gitmeyi seviyor:)