MMertinannesi IrmakDuygu canım dün yazdım da cvp vermedinz senin gelinlik kaç beden ya gerçekten çok durumu iyi değil diye fiyatı ne kadar dersiniz
IrmakDuygu MMertinannesi canım merhaba o zaman kiloluydum 42 beden giyiyordum 68 kilo ile evlendim uyuyor mu bedenler
IrmakDuygu MMertinannesi duygu_ozdemiir iki ii ile yazarsanız profilime ulaşırsınız. Konsept çekimi bebeğim var resimde
Ejderhahavva Alperen13 bende satmayı düşünmüştüm ama sonradan oğlumun sünnetinde bozdurup abiye yaptırmayı düşünüyorum bakalım ortaya nasıl bişey çıkacak...
Nagehanaliasaf Alperen13 bende gelinliğimi tacımı kına elbisemi kına elbiseme uygun geleneksel ayakkabımı ve nişan tuvalatemi satıyorum kızlar isterseniz kirayalayadabilirim
Gunesinannesi Kızlar benimde gelinliğim duruyor aysira marka 40 beden , 5000 tl’ye almıştım isteyen olursa fotoğrafını atabilirim uyguna vericem , aynı şekilde bindallıda duruyor oda aysira:)
Zynp Deletedmom090 şimdilerde öyle 1000 lira ve üzerinde gelinlik alan yok zaten hiç,kiralama fiyatları bile daha pahalı halbuki