5 ay yeni bitti kızımın hala çok gazlı bi bebek bende yüz üstü yatmaya mi alıştırsam diye düşünüyorum gece gündüz hiç uykumuz yok geceleri göğsüm açık o eme eme uyuyor bende o sıra ne kadar dalarsam bırakıyor bazen gaz sıkıştırinca tekrar alıyor memeyi gaz şurubu veriyorum ama ne yapsam bu gazdan kurtulamıyorum..