Sebile doğdugundan beri yüz üstü yatıyor 3 aylık olduk hala yüz üstü gece gündüz dua ede ede yatırdım vallaa reflü yatagında ama cok gazlı sürekli ıkınıyo ne yan ne de sırr üstü yatırabiliyorum malesef hep yüz üstü tek öyle uyuyabiliyor çağresizlikten malesef uyusun diye gözüne bakıyoum cok gazlı hala öyle uyuyuncada kaldırmıyorum korkma kendini kurtarır ama reeflü yatagı al bence kafa yukarda kalıyo