Deletedmom_123 canim tabi ki yalnız değilsin üstelik o senin becerememen de değil. Benim kızım 3 gün hiç ememedi bende tecrübesizdim sarılık oldu yoğun bakımda yattı bir gece. Sonra da yok koliği, yok meme ucu yaraları, gaz sancıları, diş ağrıları 15 ay hiç uyutmadı beni zamanla yavaşladı ve herşey düzeldi. 2. ay emmeyi öğrendi, 6. ay koliği geçti, diş ağrıları hafifledi. Memeyi zor bıraktı düşün. Kızım emmediği için herkes kınayarak bakıyordu bana 24. ayda ben kendim uğraşarak bıraktırdım. Şuan iki buçuk yaşında hepsi geçti, geçicek inan geçicek. Bol bol sarıl, kokla, öp. Fırsat buldukça uzun duş al, yat uyu dinlen. Kendine vakit ayır ama bebeğinin de tadını çıkarmayı unutma. O kadar hızlı büyüyorlar ki. Sağlıkla, huzurla büyüt.