MinikPrensesannesii Honeybear yüksekova da ne bayramı ayol😂 eşim nöbette olacaak biz çocuklarla evde onlara aldım bayramlık fotoğraf falan çekmek için
Deletedmom0099 Honeybear bunu aldım, altına da evde olan krem rengi kumaş pantolonumu giyicem. turuncu renkte bir şal bakıcam bir de 😊
Eyllece Honeybear almadm bsey cnm almicam da. Biz memeleket dsndayz bu bayram gtmyoruz o nedenle. Esim evde kizla.ilglenrken dondurcya biseyler yapip atmayı temzligi vs düşünüyorum. Yapicak baska bseym.yok
Ikrazumra19 MinikPrensesannesii bizimde 5 yil sanirim bende alisiyorum basta cok zor geliyordu ama alisiyor insan😀