Honeybear sadece siyah bilek boy kumaş keten arası bir pantolon aldım. Hiç beğenmiyorum ya tunik falan. Herkes aynı şeyleri giyiyormuş gibi geliyor, lcw DeFacto girmiyorum artık bir şey beğensem o gün 10 kişide görüyorum. Güzel tunik önerileri varsa alayım ben de.