ikizcim Emmiyorlar diye ağlıyordum ki sizin mesajınızı okudum yeniden umutlandım çok sevindim bende dün avent biberon sipariş vermiştim ama endiseliydim acaba faydasını görebilecek miyim yeniden emerler mi diye . Siz başarmışsnz insallah benim de işime yarar aventin biberonu. O kadar üzülüyorum ki sürekli araştırıp duruyorum ne yapsam da meme reddini aşsam diye kaşık biberon da düşündüm. Gece gece çok sevindirdiniz beni çok teşekkür ederim 😢