angel24 mama veriyorsanız verdiğiniz mama gaz yapıyor olabilir. Bizimde kırkları çıkınca gazları çok arttı, gaz sancısından hastaneye götürdüğüm bile oldu. Aptamil kullanıyorduk Hipp e geçince gaz sancıları tamamen geçti, çok rahatladı bebeklerim. 4. aydan sonra da Hipple doymamaya başladılar, Bebelac Gold a geçtik. Emziğe yoğun bakımda hemşireler alıştırmıştı. Eve geldiklerinde emiyorlardı, biri 11 gün diğeri 14 gün yoğun bakımda kalmıştı. Ama emzikte şöyle bir özellikleri var bizimkilerin açken emiyorlar, tokken emziği alınca mideleri bulanıyor hemen atıyorlar.