Sevilay37 kaç aylık? Doğduğundan 1 1 ay sonrasında alerji mamasına başladık doktor laktoz intoleransı var demişti. Kilo alımı çok azdı, sürekli kusuyordu, gürültülü kaka yapıyordu, gaz uyku ve ağlama sorunları hep vardı kolik bebekti, atopik dermatit olduğunu da söyledi doktor. 7 aylık olduk kuzu kıymayı denedik ve egzama olan yerleri 1 günde inanılmaz şekilde kızardı ve sürekli yüzünü kaşıyordu ve artık alerji doktoruna yönlendirdi bizi