0hem7dem hiç endişelenmeyin. Ben biraz geç başladım. Bebeklerim prima kullanmama ve pişik önleyici kullanmama ragmen sık sık pişik olmaya basladı ek gıda döneminde. Ben de bezinden oldugunu düşünüp 7.ayda geçtim bu bezlere
Çok şükür pişik falan olmadık bi daha da. Ben 10ar adet emici ped aldım. Evdeki eski havluları da kendim kesip dikip iç ped yaptım işimi gördü. İç pedler de aslında pahalı yani evde yapmak daha mantıklı. Yıkama zamanı hepsini makinaya atıp 40 derecede yıkadım. İç pedleri sadece arada bir yüksek derecede yıkayıp kullandım. O kadar. Kumaştan dolayı zaten hızlı kuruyor ve bakteri barındırmıyor