Nihalalp BusraK7 olmazsa olmaz dediğin aslında bebeğime yararlı her şey.iuiki almışım dediğim yıkanabilir bebek bezi iiki tane aldım ne zaman poposu kizarsa hemen onu takıyorum rahatlatıyor bebeğimi bana zor ama bebeğim iyi çok şükür
piamater Nihalalp bem de yıkanabilir bebek bezleri ile cok geç tanıştım. Meğer ne zararlar veriyormuşum bebeğime. Şimdi 11 aylık ikizlerim hiç pişik yaşamadık. Ne lastik izi derdi var ne de bacak arasındaki hoş olmayan nemlilik. Kesinlikle yıkanabilir bebek bezi 👌👏
Tuanakusunannesi Nihalalp bizimkinde de pişik var geçmedi ne yaptıysam 1-2 saat günde bez takmıyorum ama onu alsam daha mı iyi olur acaba
Nihalalp piamater şimdilik iki kez kullanıyorum ama hava iyice ısınsın hep onu kullanicam dediğiniz gibi hem iz yapmiyo hem sağlıklı.ben geceyi merak ediyorum gece nasıl yapiyosunuz
0hem7dem piamater ben de aldım ama kullanmaya cesaret edemiyorum siz nasıl yapıyorsunuz zor oluyor mu
nilesea piamater arada pişik vs gibi ihtiyaç anında kullanmak çok mantıklı, zor geldiği için hiç cesaret edememiştim. Hangi marka ve nerden satın alsınız acaba, memnun musunuz ?
nutellayiyensincap BusraK7 kitap.. cırtlı,mıknatıslı,üç boyutlu,dokun-hisset her çeşidiyle kitaplar👌🏻
piamater 0hem7dem başlayana kadar gözümde büttüm şöyle zor böyle zor diye. Ama inan hiç değil. Ama ben cover değil pocket denen bezlerden kullanıyorum. Çünkü daha pratik. Sadece pocket in içine evde eski havlu ve atletlerden diktiğim iç bezleri koyuyorum ve külot gibi giydiriyorum. Am cover alırsan yok iç bez yok kelebek bez yok fitted penye derken kafa karıstırıyor ve daha fazla masraflı gibi.
0hem7dem piamater benimki cover bezdi yanlış hatırlamıyorsam 2 adet aldım. İçine iç bez olarak evde penye bezlerim var onları kullanmayı düşünüyorum. Siz iç bezleri nasıl yıkıyorsunuz? Bir de bebeğim 3 aylik siz ne zaman başlamıştınız? Böyle üst üste sordum kusura bakmayın sanırım biraz motivasyona ihtiyacım var başlamak için 🤗
Kara3773 BusraK7 emzik yani asla uyumaz emzik olmadan birde çok pahalı ama iyisi olsun diye avent alıyoruz 🤷
Minnakordek BusraK7 olmazsa olmaz gündelikçi emekçi kardeşlerim Allah başımızdan eksiltmesin arkadaş ne zormuş bir başına yapmak birdaha asla
Banaannede BusraK7 bebek bezi, zıbın, çorap, oyuncak, nemlendirici krem, şampuan, hipo alerjenik deterjan (1 2 hafta bunsuz idare ederim dedim cildinde morluklar oluştu edemedim) d vitamini, serum fizyolojik.
Mucize2020 BusraK7 organik ve faydalı yiyeceklerine özen gösteriyorum gerisi bir şekilde alınıyor zaten 😊
Adakus1 BusraK7 kitap olmazsa olmaz. Kitaplığımiz var ayına uygun kitapları var. Ve sıkıldıkça yenilerini eklerim kitaplığa muhakkak ayda 3 kitap garanti alırım
Meryem3476 BusraK7 merhaba ben gelişimi hep not alıyorum günlük gibi.onun dışında olabildiğince resmi çekip video alıyorum. Ninni söylemeden bir gün bile uyutmadim ve şarkılar söylüyorum.suan 7 ay 10 günlük.