Noname21 SeninAnnenBirMelektiYavrm şaka mı yapıyorsunuz tavuk eşittir hormon isterse koy tavuğu olsun yediği yem hormonlu Hiçbir doktor tavuk yedirin demez. O kadar et çeşidi varken tavuk yemeyiversin illa beyaz et ise hindi eti dediğiniz gibi çok faydalıdır hormonsuz dur ve faydalidir. Kırmızı et de iyi bir seçenektir
Gryffindor SeninAnnenBirMelektiYavrm Peynir altı suyunu nasıl yaptınız ? Şirden mayası falan mı kullandınız
Gryffindor SeninAnnenBirMelektiYavrm Sütü kestirdiyseniz o peynir altı suyu olmuyor hala süt oluyor yani sanılanın aksine faydalı değil. Yoğurtla yaptıysanız ayrı tabi. Ben maya ile yaptıysanız nerden temin ettiniz diye soracaktım
AnnaKurt SeninAnnenBirMelektiYavrm İşte o peynir altı suyu değil yanlış biliyorsun. Adı üstünde peynir altı suyu. Önce peynir yapacaksın altında kalan suyu icireceksin
SeninAnnenBirMelektiYavrm AnnaKurt iste peynir oluyor onu alıyorum. Altindada sari su kalıyor. Sen bu suyun yararli olmadığını nerde okudun cnm bi göndersene bende bakıyim
AnnaKurt SeninAnnenBirMelektiYavrm Su zararlı demedimm peynir yapmadan direkt kesilince aldığın su peynir altı suyu olmuyor dedim
Gryffindor SeninAnnenBirMelektiYavrm Süte sirke katılınca peynir olmuyor süt kesiği oluyor. Peynir hakkında çok araştırma yaptım malesef her yerde her sayfada o kesiği lor, altındaki suyu da peynir altı suyu diye tanıtıyorlar. Ama öyle değilmiş
Deletedmom5284 SeninAnnenBirMelektiYavrm tavuğun zararlı olduğunu herkes bilir canım süt kesiğide zararlıdır
SeninAnnenBirMelektiYavrm AnnaKurt peynir oluyor ama altında da sarı suyu kalıyor. Birisi o su faydalı değil demişte ben ona sormak istedim aslında
SeninAnnenBirMelektiYavrm Gryffindor çoğu tarif bu sekilde internette bizde senelerdir böyle yaparız. Evet süt kesiği deniyor lor o peynirin altindaki sari suyla oluyor. Ama yinede o suyun da faydalı olduğunu söylüyorlar
Gryffindor SeninAnnenBirMelektiYavrm Evet ama fermantasyon işlemi olmadığı için hala süt formunda olduğu için bebeklere vermeyin diyor bazı uzmanlar. Hani bir yaş altına süt verilmiyor ya ondan dolayı.
SeninAnnenBirMelektiYavrm Deletedmom5284 biz kendimiz yetiştiriyoruz tavuğu bi zararı yok. Süt kesiğinin zararlı olduğunu nerede okudun paylaşır mısın bende bakayım cnm