busra_54
Yahu belediye iftarına gelir gibi 20 kişinin bir evde ne işi var 😬 Ayıptır yazıktır, günahtır.
Şaka bir yana 20 kişiye misket köfte yapmanızı ayakta alkışlıyorum. Ben olsam el oyalayıcı bir şey yerine tavuk but tercih ederim. Soslayıp hoop fırına💃
Ve yemekleriniz hep bakliyat ağırlıklı olmuş.
Ezo gelin yerine severler mi bilmiyorum ama kremalı domates çorbası ya da erişteli buğdaylı yayla çorbası tercih ederdim.
Bir de nohut yerine barbunya yapardım çünkü sıcak ve sulu yemeğin üstüne tekrar ana yemek olarak başka sıcak yemek olmaz ve böyle davet sofralarında zeytinyağlı bir yemeğin olması gerekir.
Yani şöyle kii;
Domates çorbası ya da yayla çorbası
Fırında patatesli havuçlu soslu tavuk, bulgur pilavı
Zeytinyağlı barbunya
Devamında da sizin diğer tercih ettikleriniz olur bence 🙃