Nagihadel Şişlik tabiki olacak bende korkmuştum ama doktora sorduğumda normal demisti. Sırt ağrısı ile ilgili benim 6 ay oldu ağrım yok ama eğilirken epiduralin yeri iğne batar gibi batıyor
Linaa65 Nagihadel o bende de var canım epudural zor Muş cıdden bas agrım kulak tıkanması kafa karışıklığı hergun nescafe agrı kesıcı alıyorum
Krcbbk Linaa65 13 ay oldu doğum yapalı kuyruk sokumu ve belim ağrıyor oturma minderi ile oturuyorum 2 tane doktora gittim kremlerle duruyorum 🤦♀️
Gokcennderenn Linaa65 3 ay oldu hala sırt ağrılarım var bı yerde uzun oturdum mu uzandım mi bile ablamn 7 sene oldu hala var ömür boyu çekeceksin diyor korkuyorum hatta kesigimin üstünde bazen şişlik oluyor bazen olmuyor