Isteboylebisey burda hava değişken.. sabah yağarken öğlen bi bakmışsınız güneş açmış yanıyo ortalık.. burda yağmur yağarken perşembe de denize giriyo olurlar 😅 o yüzden denize bile gitseniz yanınızda uzun kol vs.bulundurun malum bir de çocuk var hep tedbirli olun .. merkezde bile hava fark ediyo.. benim evim eğitim araştırma hastanesinin orda hava serin oluyo yukarıda kaliyo çarşıya göre.. buraya göre giyinip gidiyorum çarşıya inince elimde kaliyo hırka ceket vs.