Ebruli101 biz orduya taşındık burda yaşıyoruz. Merkezdeyiz nereler var pek bilmiyoruz çocuğu da gezdirmek istiyoruz kosabilecegi yeşillik dogal güzellik nerelerde var acaba dedik. Yason burnuna gittik geldik şimdi hava çok rüzgarlı ve kapaliydi 10 dakika anca durduk ama cok beğendik tekrar gideriz. Ulugolu merak ediyorum özellikle şu an☺️