Zeynepalya_ve_annesi biraz sakin ve düşünerek yazın rica ediyorum. Ben benim bebeğim şahane sizinki tüh kaka demiyorum ki. İlk okudugunuzda ve ben detay vermeseydim tepkinizi anlardım tabiki ama tekrar söylüyorum benim bebeğim doğduğundan beri iri. Anne sütüyle beslendi ek gıdaya başlamadan 11 kgdi zaten. Benim boyum 180. Bebeğim 21 kg ama 100 cm. Doktor gerekli tetkikleri zaten yaptı her şeyi normal çıktı. Genetige bağladılar. Detay vermek adına özellikle belirteyim asla paketli gıda yedirmedim.biskuvi nedir hiç bilmez mesela. Ekmek vermem. Onun yerine omletine yulaf ya da keten tohumu ilave ederim.Peynirine tarhanasina kadar kendimiz yaptık. Azcik da olsa faydalı her şeyden yemesini sağlıyorum. Market tavuğu hiç yemedi köyden getirttik .dip balığı bile yedirmedim o kadar dikkat ettim. Yoğurdunu probiyotik mayayla yapıyorum en basindan beri minik kavanozlara.
Yaşım 38 . 3 üniversite okudum. Okuyup araştırıp neyin ne olduğunu bilerek büyütüyorum çocuğumu. Ben kırılmam ama başka anneler kırılabilir bu şekilde tavirlariniza . Doktora kör , bebeğime obez diyorsunuz . Karşı tavır olarak ben size cahil bebeğinize çiroz desem hoşunuza gider mi gitmez . Siz de annesiniz ben de anneyim herkes çocuğu için en iyisini ister o yüzden kırmayın kimseyi . 🌸