Selam canım anneler oğlum 21 aylık 11 kilo iştahı yok,yemek vermesen hiç yemez,sevdiği şeyleride çok az yiyor,doktordan iştah şurubu istedim gerek yok dedi, çok canım sıkılıyor bu duruma😞kahvaltıda sadece yumurta domates salatalık pekmez yiyor onlarıda bu ara hiç yemiyor,deneyipte sonuç aldığınız iştahı açıldı dediğiniz önerileriniz varmı ne olur yardım edin😞