Ynianne İlk anne desin diye akşama kadar anne diye diye dolaştırdım sevdim oynadım sürekli ama şuan 6 buçuk aylık öyle tam sıralamıyor kelimeleri boğuk boğuk bişiyler . Ana yüreği işte yeter ki söyleyebilsin de varsın baba desin diye kolay da söylenir düşüncesiyle artık ba-ba diye diye geziyorum inşaAllah tez vakit başlar benim kızım da 🤲🏻