Üstte kalsın kızım emıyor o yuzden emın olmamakla beraber 3 ana 2 ara ogun gerekır en az. Onun dısında bır de gece yatarken ya da uykuda mama gerekebılır. Kızıma ıkı defa corba verırdım o aylarda yemezdı ara ogun de yemezdı sadece ıkı kez corba ıcerdı ama onun dısında da durmadan emerdı sütüm cok fazla degıldı tabı. Emen Emsallerı 3 defa yıyordu dıye hatırlıyorum. Asıl yazma amacım da mamanın vıtamınını alsın ıstıyorsanız yogurt corbasına tarhanaya mama katabılırısnıx pıstıkten sonra. Eksı dıye yemıyordu kızım, katıp verıyrdum. Bır de arada pirinc unu ve sütlac yapıyrdum mama ıle. Belkı ısınıze yarar saglıkla buyusun bebıs🌺🙏🏻 Ha bir de gece uykusu dısında gunduzlerı ortalama 2.5-3 saatte bır seyler yemelerı gerekıyor bırınde tam doyar sekılde dıgerınde en azından mıdesını tutacak kadar yemesı gerekıyor dıye de bılıyrm. Yanı sız uyku suresıne gore. Bu sekılde ayarlayın