Elizim Lala9358 elim kolum bağlandı sanki çok çok açıksa bile 30 cc en fazla içiyor sonrası yok o açlığını bastırıyor sadece aynen doktora sormadan hareket etmeyeceğim
Elizim Minikprensannesi bende deneyeyim bu ay gittiğimde isteyeceğim yada alternatif birşeyler bulsunlar
Minikprensannesi Elizim evet sadece alerji mamasını içmiyo bebekler bide 5. Ayda çıktı bizim alerji durumu mamayı cok fazla ayırt edebılıyordu tadını o yüzden içmedi
Dorukabras Elizim bunlara baslamak icin cok erken mamanizi değiştirin benim bebeğim de süt alerjisi benim bebeğim de verilen mamalari yemedi neocate ve pregomin as. Deneye deneye similac alimentum u bulduk ve yiyor